Współpraca
Dlaczego SaveBaby?
- jesteśmy Agencją Zatrudnienia wpisaną do Krajowego Rejstru Agencji Zatrudnienia pod nr.8532, co oznacza, że działamy legalnie, a nasza działalność jest monitorowana przez WUP, PIP oraz inne do tego upoważnione instytucje
- zapewniamy 3 - miesięczny okres gwarancji, co oznacza, że w przypadku rezygnacji z niani lub gdy niania się nie sprawdzi Agencja Opiekunek SaveBaby przeprowadza kolejną rekrutacją bez dodatkowych kosztów dla Państwa
- działamy do skutku - pracujemy dla Państwa dopóki nie znajdziemy odpowiedniej opiekunki do dziecka
- podejmując współpracę z Agencją Opiekunek Savebaby oszczędzają Państwo czas
- polecamy TYLKO TE opiekunki, które pozytywnie przesły proces rekrutacji
- zapewniamy profesjonalny, szczegółowy proces rekrutacji, przeprowadzamy badania psychologiczne na życzenie rodziców
Jak wygląda współpraca podczas rekrutacji niani na pełen etat?
KROK 1:
Kontakt telefoniczny lub wypełnienie formularza dostępnego na stronie / Omówienie zgłoszenia i Państwa osobistych preferencji co do wyboru niani czy guwernantki podczas osobistego spotkania (aby oszczędzić Państwa czas spotkania umawiamy u Państwa w domu)
KROK 2:
Podpisanie umowy i wpłata zaliczki w wysokości 100 zł.
KROK 3:
Rozpoczęcie procesu rekrutacji (analiza nadesłanych aplikacji, sprawdzenie referencji, szczegółowa rozmowa indywidualna, ocena psychologiczna osobowości i predyspozycji potrzebnych do pracy z dziećmi, przeprowadzenie testów psychologicznych).
KROK 4:
Przedstawienie wyłonionych podczas selekcji kandydatek w formie prezentacji, którą dostarczamy rodzinom poprzez email czy podczas spotkania.
KROK 5:
Rozmowy Rodzin z kandydatkami - osobiste spotkanie (najlepiej w miejscu, gdzie będzie sprawowana opieka nad dzieckiem tj. w domu rodziny).
KROK 6:
Wybór kandydatki, która spełnia oczekiwania rodziny.
KROK 7:
Zakończenie procesu rekrutacji oraz płatność za usługę - tutaj następuje rozliczenie. Jeżeli żadna z zaproponowanych kandydatek Państwu nie odpowiada przystępujemy do kolejnej rekrutacji. Pracujemy w systemie success fee, czyli płacą Państwo tylko za satysfakcjonujący wybór.
GWARANCJA
Od momentu rozpoczęcia pracy opiekunki u Państwa, naliczany jest 3 - miesięczny okres gwarancji. Jeżeli w tym okresie wybrana opiekunka nie spełni Państwa oczekiwań lub z przyczyn losowych nie będzie w stanie wykonywać swoich obowiązków, bezpłatnie przeprowidzimy ponowną rekrutację.
Jak wygląda proces rekrutacji?
Rekrutacja kandydatów na stanowisko opiekunki dziecięcej w Agencji Opiekunek Savebaby przebiega kilkuetapowo i polega głównie na sprawdzeniu predyspozycji do pracy opiekunki.
Oceniane są:
- cechy osobowościowe,
- kultura osobista,
- znajomość zasad żywienia
- wiedza odnośnie rozwoju dziecka oraz chorób
- znajomość zasad udzielania pierwszej pomocy przedmedyczne
Krok po kroku:
- Selekcja nadesłanych zgłoszeń (CV,kwestionariusz osobowy, referencje, kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie i wykształcenie)
- Osobiste spotkanie z wyselekcjonowanymi kandydatkami, w tym weryfikacja informacji zawartych w nadesłanych zgłoszeniach oraz sprawdzenie ich motywacji do pracy, sposobu wypowiadania się, umiejętności spędzania czasu z dziećmi, jak również kultury osobistej oraz wiedzy na temat rozwoju dziecka, jego pielęgnacji itd.
- Sprawdzenie referencji poprzez osobisty lub telefoniczny kontakt z poprzednimi pracodawcami (rodzicami) w celu uzyskania jak najbardziej szczegółowych informacji dotyczących cech osobowościowych kandydatki, zakresu wykonywanych przez nią obowiązków
- Etap poddawania testom osobowościowym, psychologicznym oraz innym w zależności od preferencji rodziny.
- Podnoszenie kwalifikacji kandydatek poprzez udział w szkoleniach (proces ten jest obowiązkowy dla każdej Niani zatrudnionej przez Agencję Opiekunek SaveBaby).
Skontaktuj się z nami jak najszybciej!